maandag 9 januari 2012

Crea bea


Een verfrissende insteek, contrasterende beelden en creativiteit zijn steeds meer vereist.Onderstaande merken weten hoe ze de show kunnen stelen met hun verassende wijze van reclame maken voor hun dient/product

Braun heeft voor haar nieuwe campagne de fotomanipulator flink erop los laten gaan. Ik vind deze advertentie vrij verassend en best grappig eigenlijk, goed gedaan Braun!
We kennen het probleem vast allemaal wel, ontzettend mooi en handig zo’n smartphone, maar batterij dat vreet ie ook! Ben je onderweg naar je werk, school of om opstap te gaan met je vrienden is je batterij ineens op!
Ook mij overkomt het wel eens, net op een moment dat ik hem zo hard nodig heb! (altijd want ik kan niet zonder).
Reclamebureau Crispin Porter en Bogusky spelen hier op een leuke en creatieve manier op in met een campagne voor Vitamin Water.  Bij een groot aantal bushokjes in New York, LA, Chicago en Boston is een USB poort te vinden in de abri poster! Zo kun je,je telefoon even snel opladen tijdens het wachten op de bus.Geniaal, deze mogen ze van mij ook wel in Nederland uitvoeren!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten