maandag 21 november 2011

Even voorstellen

In de wereld van media, reclame en communicatie verandert er veel. Dat is ook wel nodig, want anders hou je, je concullega's  als  merk niet bij. Je wilt de marktleider niet achterna hobbelen, je wilt zelf de koploper zijn!  Het begrip communicatie is niet langer beperkt, het is gaan leven, het is interactief , het is fun! Tenminste als het op de juiste manier wordt ingezet in combinatie met de right feeling, message en tools. Is er nog wel sprake van inzet enkel door ons? De consument bepaalt toch vooral wat en hoe we het moeten doen?

Daarom zijn wij er, de toekomstige communicatieprofessionals en ik ben er straks één van!
Mandy, 3e jaar communicatie student, woonachtig in Tilburg, inlevingsvermogen, doordenker en boordevol motivatie en enthousiasme. Geïnteresseerd in branding, reclame, design/vormgeving, marketing, advisering en strategie bepaling.

Naar mijn mening  valt er nauwelijks te overleven zonder een tikkeltje merkwaardigheid.
Merkwaardig in de zin van een waardig merk, maar ook een tikkeltje vreemd, apart, anders en opvallend.
Vandaar de naam van mijn blog. Het is tevens een verschijning die zich voordoet in de reclamewereld.

Veel plezier met het volgen van mijn blog!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten