woensdag 30 november 2011

Statieportet

Omdat een beeld vaak meer zegt als 1000 woorden, is het maken van een zogenaamd statie portret ook een opdracht voor mijn blog. Deze foto moet iets vertellen over mezelf en over het thema van mijn blog, namelijk reclame. Het is dit beeld geworden.

Op de foto is een abri zichtbaar, dit is een vorm van outdoor reclame.
Op de abri poster ben ik zichtbaar en de naam van mijn blog. Op deze manier heb ik geprobeerd om het thema van mijn blog "reclame" uit te beelden.

> De achtergrond van de poster is een warme kleur, oranje.
> Over mezelf op deze afbeelding: Ik lach en heb een vrij open houding, door één hand in mijn zij te zetten maak ik een ontspannen en iet wat eigenwijze indruk. Dit beeld zegt dan ook iets over mij!
> De kleur die ik op deze afbeelding draag is rood, dit betekend:
Passie voor het vak communicatie en het is een sterke kleur.
> Verder heeft de poster een vrij nette en gestructureerde opmaak, dit beeld uit hoe ik ben als persoon. Ik ben vrij ordelijk en hou van overzicht, ik kan slecht tegen rommel en werk dan ook nauwkeurig.
> Onderaan op de poster zijn verschillende woorden zichtbaar in verschillende lettergrootes. Deze zijn speels verdeeld over de onderkant van de poster. Dit toont mijn creatieve en speelse kant aan. Ik ben niet altijd heel strikt en netjes, maar heb ook een creatieve kant.
> De donker oranje "wolkjes" op de poster staan symbool voor gespreks
en denkwolkjes, dit heeft alles te maken met communicatie, mijn opleiding dus.
Maar ook met mezelf, want ik oordeel best snel en klets graag en gemakkelijk.
> De abri staat in een nette en groene omgeving en uiteraard buiten. Dit is waar je een abri vaak vind, maar ook laat het zien dat ik graag buiten ben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten