maandag 12 december 2011

Mijn eerste moment samen met..

De grote stapel folders die regelmatig op de deurmat valt doet ons niets.  Evenals de commercials over vaatwastabletten en de nieuwste actie van C1000, die midden in het spannendste stuk van GTST vertoond worden, lijken ons niet op te vallen.
Het is een moment dat we vast allemaal nog kunnen herinneren. Een feestelijke dag breekt aan en de spanning giert door je lijf. Je mag eindelijk weer iets uitzoeken voor je verjaardag, je communie of omdat je zo’n mooi rapport hebt. Wat is er dan leuker en komt er beter van pas als hetgeen waar alle leuke dingen op een rijtje staan, pagina’s lang zonder dat je op de prijs hoeft te letten? Het mooiste moment is rond Sinterklaas en Kerstmis. Wanneer je de enorme plof in de gang hoort en je al weet dat hij eraan komt..
Het speelgoedboek,met een mooie felle en glimmende kaft, zo dik dat hij bijna niet door de brievenbus past.

Met de pen al in de aanslag begon ik het boek als een gek door te bladeren.
Het speelgoedboek is de eerste reclame uiting waarmee ik geconfronteerd werd en waar ik daadwerkelijk iets mee deed. Op erg jonge leeftijd werd het speelgoeddboek mij al voorgelegd. Dat reclame mij ooit zoveel plezier bracht is nauwelijks meer voor te stellen, al heb ik nog steeds een enorm gat in mijn hand!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten