woensdag 14 december 2011

Shocking abri van Fitness First

Het is misschien niet datgene waar je graag mee geconfronteerd wordt, of waarop je zit te wachten. Laat staan dat het openbaar gemaakt wordt! Toch herinnert Fitness First je er even aan met haar niet bepaald bescheiden campagne.

Soms moeten consumenten even wakker geschut worden. Merken houden hun klanten graag alert en moeten continu contact blijven houden met hun afnemers en potentiƫle afnemers. Dit kan door diverse acties de deur uit te doen, zoals we vaak zien bij supermarkten en drogisterijen.
Fitness First doet dit heel anders, zij gaat voor de directe aanpak. Mensen stimuleren om stil te staan bij het belang van lichaamsbeweging en hun aanzetten tot een bezoek aan de sportschool is geen makkelijke taak.
Daarom dachten ze waarschijnlijk, waarom moeilijk doen, als het makkelijk kan?
Dit is weer eens anders dan een standaard abri poster in een bushokje, Fitness First komt direct to the point. 


Daar zit je dan te wachten op de bus, iedereen die jouw gewicht op een huge poster ziet verschijnen, best shocking. Maar jouw aandacht, die hebben ze wel! Deze campagne is alweer wat ouder maar ik vind het leuk om hem met jullie te delen aangezien hij vrij uniek is en in Rotterdam te zien was. Persoonlijk vind ik hem erg sterk! Tegenwoordig let bijna niemand meer op die abri's, het activeert het merk en trekt de aandacht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten