vrijdag 16 december 2011

A piece of me



Wat is van grote waarde?
Gezondheid, plezier en liefde

Ik kan niet zonder..

Gezelligheid, mascara, mijn vriend, telefoon en regelmatig winkelen

De beste reclames vind ik die van

AXE, Coca Cola, Heineken en Andrélon

Wat is je droom?

Trouwen, huisje/ boompje/beestje en in zoveel mogelijk verschillende plaatsen op vakantie gaan. Plus een communicatiebaan in een b to c markt, waar ik met veel plezier kan werken.

Waaraan ben je verslaafd?

Uggs, Shoppen, Rituals, cheestrings en whatsappen

Ik houd erg van..

Films, muziek, dansen, cocktails, zon/zee/strand, foto(grafie), tassen en mode

Waarom communicatie?

Het is iedere dag anders, vaak vol uitdagingen, het vergt zowel 'in' als 'out' of the box denkwerk en is overal nodig!

Zwart-wit of kleur?

Kleur

Geen opmerkingen:

Een reactie posten