dinsdag 20 december 2011

my proud

Daar stond ze dan me oog viel meteen op haar, ze sprong er uit, tussen al die anderen. Een zachtaardig uiterlijk, een groffe maar mooie bouw en verhuld in mooie kleuren. Normaal geef ik de voorkeur aan het andere geslacht, maar nu zal mijn vriend me moeten delen, voor deze ene keer (of meer).

Ze houdt me warm in de winter
Ze zorgt ervoor dat ik me geheel comfortabel voel
We kunnen samen kilometers wandelen
Elke dag zijn we samen.. thuis op de bank, op school en als ik de hond uitlaat
We zien er ook nog eens leuk uit met z’n tweeën

En het bleek ook nog eens dat ze..
Niet alleen op het oog perfect is, maar van binnen zo zacht, lief en knuffelig als een pluche teddybeer.

Het was liefde op het eerste gezicht,
Ik denk niet dat ik me ooit nog op een ander paar schoenen richt.

Stiekem ben ik erg trots op mijn collectie UGGS en een tikkeltje verslaafd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten